معرفي كتاب دختر خاكستر و هيولاي زغالي

معرفي انواع كتاب با موضوعات مختلف

معرفي كتاب دختر خاكستر و هيولاي زغالي

۱۲ بازديد

كتاب دختر خاكستر و هيولاي زغالي

نوشته‌ي ‌جاناتان آكسيپر

خريد كتاب دختر خاكستر و هيولاي زغالي

كتاب دختر خاكستر و هيولاي زغالي داستاني است زيبا براي گروه نوجوانان. اين رمان نوشته‌ي ‌جاناتان آكسيپر نويسنده‌ي خلاق و محبوب اين ژانر است. داستان كتاب دختر خاكستر و هيولاي زغالي با نجات يافتن دودكش پاك‌كني آغاز مي‌شود كه خسته از زندگي و رنج‌هاي آن، قصد دارد خود را در رودخانه غرق كند. اين معجزه با صداي گريه‌ي نوزادي كه در آن اطراف رها شده بود، اتفاق مي‌افتد و دودكش پاك‌كن تا سال‌ها همچون يك موهبت الهي از اين كودك نگهداري مي‌كند. روي ديگر داستان كتاب دختر خاكستر و هيولاي زغالي اما از جايي آغاز مي‌شود كه ” نن ” نوزاد كنار رودخانه ناگاه از خواب بيدار شده و ديگر خبري از دودكش پاك‌كن نيست. نن دوران سختي را آغاز مي‌كند؛ اما گويي او تنها نيست و تكه زغالي كه كنار او است، جان گرفته و از او محافظت مي‌كند.

‌جاناتان آكسيپر در كتاب دختر خاكستر و هيولاي زغالي قدرت باور، اميد و عشق به زندگي را در تصوير زيباي جان گرفتن يك تكه زغال به ما نشان مي‌دهد. زغالي كه باور به آن حتي نن كوچك را بارها از مرگ نجات مي‌دهد. نن پس از غيب شدن دودكش پاك‌كن، همچنان كاري به جز لوله نوردي بلد نيست و زندگي او با رفتارهاي بي‌رحمانه‌ي صاحب كارش يعني كراد سخت‌تر هم شده است. داستان كتاب ‌جاناتان آكسيپر سرشار از تخيل و زيبايي‌ها و شيريني دنياي نوجوانان است. كتابي كه مي‌تواند دوباره به ما عشق به زندگي و معجزه‌ي باور داشتن به آن را نشان دهد.

اين كتاب توسط انتشارات پرتقال و با ترجمه محمدرضا شكاريان منتشر شده است كه مي‌توانيد به راحتي آن را  از سايت كتابفروشي كاواك خريداري نماييد. اگر علاقه‌مند به كتاب‌هاي داستان نوجوان هستيد، مي‌توانيد به‌وسيله‌ي ابزار كاربردي ما در سايت كاواك، هر كتابي را كه دوست داريد به‌گونه‌اي متفاوت بيابيد. كاواك‌گراف نه‌تنها ابزاري است جذاب براي يافتن كتاب موردعلاقه‌تان، بلكه دنيايي از كتاب‌هاي مشابه را هم به شما پيشنهاد مي‌كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.