معرفي كتاب ماترياليسم

معرفي انواع كتاب با موضوعات مختلف

معرفي كتاب ماترياليسم

۱۳ بازديد

كتاب ماترياليسم

تري ايگلتون

در حال حاضر كتاب‌هاي بسياري بر روي وبگاه كاواك به‌صورت اينترنتي قابل خريد است به‌طوري‌كه اكثر اين كتاب‌ها در موضوعات متنوع و جذابي طبقه‌بندي شده‌‌اند و طرفداران خاص خود را دارند، حوزه‌ي فلسفه يكي از حوزه‌هاي مورد‌ علاقه اشخاص كتاب‌خوان مي‌باشد. در اين متن به معرفي يكي از جديد‌ترين كتاب‌هاي منتشر شده در حوزه‌ي فلسفه مي‌پردازيم .كتاب ماترياليسم از نظريه‌پرداز مشهور«تري ايگلتون» به‌تازگي منتشر شده‌ و به بازار كتاب عرضه شده است ،اما در صورتي‌كه به دليل كمبود وقت نمي‌توانيد در كتابفروشي‌ها اين كتاب را تهيه نماييد همين حالا اين كتاب جذاب و خواندني را به صورت آنلاين از كتابفروشي آنلاين كاواك خريداري نماييد.

دربارهي كتاب

تري ايگلتون نظريه‌پرداز بريتانيايي كه به اعتقاد اكثر افراد او بهترين منتقد ادبي حال‌ حاضر بريتانيا نيز مي‌باشد ، تاكنون كتاب‌هاي بسياري هم‌چون، شكسپير و جامعه، معناي زندگي، پيش‌درآمدي بر نظريه ادبي، اسطوره‌هاي قدرت و … را به رشته‌ي تحرير درآورده است، اما تازه‌ترين كتاب او كه براي اولين‌بار در سال ۱۳۹۷ در ايران به چاپ رسيده است كتاب «ماترياليسم » مي‌باشد .

او در اين كتاب سعي‌ نموده به خوبي ارزش‌ها و باورهاي سه ماترياليست بسيار متفاوت همچون «ماركس» ، «نيچه» ، «ويتگنشتاين» را تحليل و بررسي‌ نمايد و نظريات آن‌ها را با يكديگر مقايسه كند. ايگلتون در «ماترياليسم» استدلال قدرتمندي از مكتب شگفت‌انگيز فلسفه را مطرح مي‌كند كه ماترياليسم در مركز بحث‌هاي مهم علمي ، فرهنگي و فلسفي قرار دارد. تري ايگلتون با تكيه بر مقايسه‌ي چندين موضوع مختلف از ايدئولوژي و تاريخ به زبان، اخلاق و زيبايي‌شناسي با صراحت نشان مي‌دهد كه چگونه بدن و فعاليت جسمي ما مي‌تواند انديشه و آگاهي را امكان‌پذير سازد، به عبارتي نمايشي ارزشمند در تفكر فلسفي است كه قلب ما در مورد خودمان فكر مي‌كند و در جهان زندگي مي‌كند.

 دربارهي نويسنده

تري ايگلتون در سال ۱۹۴۳ در بريتانيا به دنيا آمد و در حال‌حاضر به عنوان بهترين نظريه‌پرداز و منتقد ادبي بريتانيايي در دانشگاه لنكستر به‌عنوان استاد ادبيات انگليسي مشغول تدريس مي‌باشد .او در كنار تدريس كتاب‌ها و مقالات بسياري نيز نوشته‌است، به‌طوري‌كه تاكنون بيش از پنجاه كتاب در زمينه‌هاي نظريه‌ي ادبي، پست مدرنيسم، سياست، ايدئولوژي و مذهب به رشته‌ي تحرير درآورده است.

تري ايگلتون ساكن ايرلند شمالي مي‌باشد و كتاب‌هايش به چندين زبان و در كشورهاي مختلف به چاپ رسيده‌ است از ديگر آثار او مي‌توان به ايدئولوژي زيبايي‌شناسي، درآمدي برايدئولوژي، هيت كليف و گرسنگي بزرگ، نظريه‌ي‌ادبي ماركسيستي، اسكار وايلد و ديگر نمايشنامه‌ها، پژوهندگان و شورشيان در ايرلند سده‌ي نوزدهم، ايده‌ي‌فرهنگ  اشاره نمود. كتاب ماترياليسم اثر اين نويسنده توسط مترجم قهار رحمان بوذري به فارسي برگردانده شده و نشر مركز با موضوع فلسفه در چاپ اول منتشر نموده است، علاقه‌مندان به كتاب‌هاي فلسفي و آثار تري ايگلتون مي‌توانيد اين كتاب را به قيمت ۲۲،۲۰۰ تومان از كتاب فروشي آنلاين كاواك خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.